Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr korespondencji,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- protokoły posiedzeń rady pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń rady rodziców,
- archiwum szkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 13-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 627